RİSK BUDUR ! SIRALI MAÇINDA LAYLA KULLANMAK | MOBILE LEGENDS

0e51dcf1e41bb88b622f643a4dbd1015 - RİSK BUDUR ! SIRALI MAÇINDA LAYLA KULLANMAK | MOBILE LEGENDS


Смотреть видео «RİSK BUDUR ! SIRALI MAÇINDA LAYLA KULLANMAK | MOBILE LEGENDS»
Автор видео: OA ON AIR

Комментарии

avatar
Enes Arslan
Участник
Enes Arslan

Eğer pozisyon almayı bilirseniz deymeyin keyfinize

KadirEren IVPanda
Участник
KadirEren IVPanda

Layla çöp lan mk…

橱ѕcαтнα
Участник
橱ѕcαтнα

Tam gaza geldim gelme dedin abi

Hasan Koruyucu
Участник
Hasan Koruyucu

Bzm.metanin kafasi şu adcmi hemen flw almaliyim fany yaparim diip mavileri calmaliyim oynayamassam. Bunun sebebi takin azonce manyak attim 😂😂bzm meta mal gibi bro

Can Aslan
Участник
Can Aslan

Organ mafyasi deilim ama bi KALP alirim <3❤

Can Aslan
Участник
Can Aslan

Yeni main layla 😂😁

Burcu Abay
Участник
Burcu Abay

Layla beleş diye dışlanıo ama aslında hasarı muhteşem….

Billy Lawliet
Участник
Billy Lawliet

Baba amblem setlerim o kadar olsa tabi kritik çakılır 🙂

额定辛迪
Участник
额定辛迪

Abi moskov kulllan

BU BÖYLE OLUR
Участник
BU BÖYLE OLUR

Ne alaka

Carl Johnson
Участник
Carl Johnson

Laylanın neresi kötü?

EsrarCash Menderes
Участник
EsrarCash Menderes

DİKKAT! BU VİDEO YÜKSEK RİSK İÇERİR 18 YAŞINDAN KÜÇÜKLERİN İZLEMEMİSİ RİCA OLUNUR

Mobile Legends
Участник
Mobile Legends

Layla kule dışından nasıl vuruyo ben vuramıyom da

Golden Ailesi TV
Участник
Golden Ailesi TV

.

oyun nubu
Участник
oyun nubu

Abi artık ben layla alcam tek

Muhammet Ali
Участник
Muhammet Ali

niye hep 2 kisi oynuyinuz bide tek girsen sirali

Sercan Durmaz
Участник
Sercan Durmaz

Onur abi seni seviorum :d sksk

Furkan saritarla
Участник
Furkan saritarla

Abi senin paranoidden daha cok abonen var ama adam video atiyor izlenmesi abone kadar oluyor wtf

Ahmet YG
Участник
Ahmet YG

Moruq Layla oynayasım geldi

MTBRKKYCK to Win
Участник
MTBRKKYCK to Win

Benim dc banım ne zamn açılır lütfen Bi açın

AHMET BAYAKI
Участник
AHMET BAYAKI

47.yorum bugünün anasını …..

Oyun Delisi Adem
Участник
Oyun Delisi Adem

Abi bruc le benim arkadasım chou

Furkan Aykaç
Участник
Furkan Aykaç

sizce en mantıklı karakter hangisi

Merve Duru TUNÇ
Участник
Merve Duru TUNÇ

Oynayabilen oynuyo abi

Ozcan Ozdemir
Участник
Ozcan Ozdemir

Layla okadarmı kötü lan 😕

Çay İçermisin?
Участник
Çay İçermisin?

Seri zilong getir kardeşim

Mehmet piyancı
Участник
Mehmet piyancı

Abi wsyz de 4 kisi girin 4 tank alın 5 adamı tıroleyin adamın hic yanında ayrılmayın kilinicalın ormanını calın bakalım ne ollacak seviliyosun ♤♡

İsmail DEMİRKOL
Участник
İsmail DEMİRKOL

abi layla fly ı çok rahat tutabilir ama lvl 12 olup ultisinin 3 level olması lazım menzili artınca fly ı çok rahat eritebilir

Demkan Çelik
Участник
Demkan Çelik

Layla nın neyi var ki layla ile vahşim var -_-

Oyun Devri
Участник
Oyun Devri

Layla nın düğünü ne zaman ya

nico the fox
Участник
nico the fox

abi senin videolarını ve yayınlarını çok seviyorum <3

ツ放大ẕღʍɑss
Участник
ツ放大ẕღʍɑss

Serdar çıkar nolursun xd

Dhanteyy Gaming
Участник
Dhanteyy Gaming

BEYLER KANALIMDA MOBİLE LEGENDS VİDEOLARI ÇEKİYORUM BANA DESTEK OLUR MUSUNUZ 🙂 BU ARADA ONUR ABİ OYNUYORSUN BU OYUNU 😀

Mustaa BS
Участник
Mustaa BS

Hala kullanan varmı lan bu hero fazlalığını 😐

Bayram Mehmed
Участник
Bayram Mehmed

Abi gozunu seviyim yapma boyle seyler sonra layla alip feedliyolar ya

TnK* OĞUZHAN KÜÇÜK
Участник
TnK* OĞUZHAN KÜÇÜK

Evde yapmayınız 😁

Efe Demirbağ
Участник
Efe Demirbağ

O hasar ne morugg

Bulut Ulutas
Участник
Bulut Ulutas

Canim abim basarilar ben senin ilk abonelerindenim ellerin asla dert gormeden devam et beni eklersen sevinirim İsmim:RapidOx8361 seni seviyorummm!!! 💖💖💖

DazzyWinner
Участник
DazzyWinner

Mobile legends videoları paylaşıyorum kanalıma göz atabilirsiniz hoşunuza gidicek videolar vardır❤❤

Ceyhun Kunt
Участник
Ceyhun Kunt

1:30 ran riiririri 😂😂

Ceyhun Kunt
Участник
Ceyhun Kunt

0:40 hilda layla ne amik 😂😂😂

Mehmet Pala
Участник
Mehmet Pala

9:08 Herkes bilmez Onur 🙂

Fişek Fişşekoğulları
Участник
Fişek Fişşekoğulları

Layla ile solo sıralı giripte feedlemeyen insan bordo berelidir.

MrJin
Участник
MrJin

Layla Hilda Ne Amığh 😀

Ömer Faruk Özmen
Участник
Ömer Faruk Özmen

Avrupa sunucusunda nasıl oyuna giriyorsunuz açıklar mısınız?

xXCuteDream Xx
Участник
xXCuteDream Xx

Ben onla 2 kez vahsi yaptim

Ekrem Yaman
Участник
Ekrem Yaman

İrithel oynar mısın

Abdullah çelebi
Участник
Abdullah çelebi

Yeni meta (layla)

Ferit Emir Yılmaz
Участник
Ferit Emir Yılmaz

Abi yu sun shin le ne zaman oynucan bi oynada gorek

Umut Krtş
Участник
Umut Krtş

Abi bu tip videolar gelsin zilong falan eski herolari kullan pls

wpDiscuz