Mobile Legends — Totally Legit Beginner’s Guide — All important Tips & Tricks you need to know!!

0e51dcf1e41bb88b622f643a4dbd1015 - Mobile Legends -  Totally Legit Beginner's Guide - All important Tips & Tricks you need to know!!


Смотреть видео «Mobile Legends — Totally Legit Beginner’s Guide — All important Tips & Tricks you need to know!!»
Автор видео: Walkchaos

Комментарии

avatar
dimitri alsen
Участник
dimitri alsen

New working methode on july, get over 500 diamonds for free >> https://vk.com/wall437080800_2

Guy With The Blank Face That Does Not Suck
Участник
Guy With The Blank Face That Does Not Suck

Who should I buy bro? Wanna hear a professional. Got 16,000(can u buy heroes using that?) BP.

cutysparkleladys animelover
Участник
cutysparkleladys animelover

i became a lord and i have been mvp for like 92 ya that times im adicted!

Mobiel Legends Pro 1
Участник
Mobiel Legends Pro 1

For great builds check my acc

adam o'riley
Участник
adam o'riley

how can i get diamonds?

SiriguzZ
Участник
SiriguzZ

Intro song?

Mark Chew
Участник
Mark Chew

I swipped your whatsapp notification lolol.

applesauceshake applesauceshake
Участник
applesauceshake applesauceshake

Intro???

Daq Clemens
Участник
Daq Clemens

this video needs a update big time the mobile legends had changed alot

ayo and teo
Участник
ayo and teo

I need help

JongSuk
Участник
JongSuk

I legit got a Mobile Legends add before this video lmao 😂

Fun Troublez
Участник
Fun Troublez

We need a tank.

Gerald Glenn
Участник
Gerald Glenn

I'm terrible at this game as it my first time playing this time of game

Gorgeously Mae
Участник
Gorgeously Mae

Im a beginner, I didnt understand anything

Jan Sg
Участник
Jan Sg

add me Sugar Gamer

Cristine Aguinaldo
Участник
Cristine Aguinaldo

i dont have a rank game when will i have it?

Anna Cristobal
Участник
Anna Cristobal

I just dowloaded the game this helped me so much

Lucky Gamer
Участник
Lucky Gamer

How to equip emblems?

Zapperpat 0
Участник
Zapperpat 0

Guess what ad I got before this vid

ElleGaming 123
Участник
ElleGaming 123

I literally got an mobile legends Ad for this vid!!WTF

Babab Habab
Участник
Babab Habab

teach m3?

Prabhat dangol
Участник
Prabhat dangol

How to get diamonds

Janelle Yu
Участник
Janelle Yu

Mob is to complicated

Unfold Nightmare
Участник
Unfold Nightmare

my id is The devil 567890 my level is 12 I want force warrior

Martin_ Leong
Участник
Martin_ Leong

LoL ad in LoL vid O_O

Quick Shank
Участник
Quick Shank

Is there a certain lvl to be able to play ranked can som1 tell me pl

ARCADE
Участник
ARCADE

I mis da old ver

SURAJIT NATH
Участник
SURAJIT NATH

When I go for battle in mobile legends…
It's get loaded newly…
Why???
So I can't go for battle

Unfold Nightmare
Участник
Unfold Nightmare

I am The devil 567890 I want Argus

Brian Etris
Участник
Brian Etris

Just installed game today , this was very help thanks . I can't decide what to do with my 18.6k battle points? I spent 1800 so far on a tank, just bc he was so cheap…..I like melee, so a fighter or assassin would be my play style ….who do I purchase? Should I buy someone now or save my bp? I currently only have 4x chars….and I get free Saber tomorrow from login reward

Brian Macaranas
Участник
Brian Macaranas

im helped with this

The Crafting LC
Участник
The Crafting LC

Lol that intro is #LIT

BIK ASH
Участник
BIK ASH

which emblem should i upgrade for mazes ?

ayo and teo
Участник
ayo and teo

I cant enter jungle tutorial

wpDiscuz