Kwik Gyde | Badang | Mobile Legends

0e51dcf1e41bb88b622f643a4dbd1015 - Kwik Gyde | Badang | Mobile Legends


Смотреть видео «Kwik Gyde | Badang | Mobile Legends»
Автор видео: Zero ML

Комментарии

avatar
Otaku- Kun
Участник
Otaku- Kun

Cool and can you pls pls sub me back

Sean Harvey Libunao
Участник
Sean Harvey Libunao

Hey zero there is a brand new hero call Guineverse Ms.Violet she is op and the first ever fighter/mage she dont use mana and the cool thing is SHE IS LANCELOT'S SISTA badang is also good for ganking 🙂

j hoop
Участник
j hoop

Just seen vid on Elgins chan subbed to you now as well 👍

111 PERCENT
Участник
111 PERCENT

Bah-dàng not bah-dang as in dang it lol

ISAAC XD
Участник
ISAAC XD

may i get the download link of your channel's profile picture plz?

Unbroken Dawn
Участник
Unbroken Dawn

Kwik kwik kwik guide!

Unbroken Dawn
Участник
Unbroken Dawn

Badang!
The boxer on steroids lol hahaha.

Sayano Astoria
Участник
Sayano Astoria

MUDA MUDA MUDA MUDA MUDA MUDA

abyssal gaming ytc
Участник
abyssal gaming ytc

Luffy😁

IAN GAMING
Участник
IAN GAMING

IGN:Ꮆ卂爪乇尺_12
ID:249920939
Skin:King Of The Fighter
(Like And Sub)

My Sexy Beast
Участник
My Sexy Beast

can mino cancel badangs ult?

mdz potato123 Mahiz
Участник
mdz potato123 Mahiz

do u have a group can i join

mdz potato123 Mahiz
Участник
mdz potato123 Mahiz

oh and how u pronounce badang is wrong.. just letting u know(or its right Idk

Violet Edge
Участник
Violet Edge

I don't have to say this but…….
Oraoraoraoraoraora

Christian Nike Bamba
Участник
Christian Nike Bamba

This is early

Tenzin Yonten
Участник
Tenzin Yonten

Now all I need to do is use badang and grock:p Walls FTW

Gys Britz
Участник
Gys Britz

Another awesome vid….thank you for your time and efforts

aslam shaikh
Участник
aslam shaikh

awesome work bro

Zishan Ahmed
Участник
Zishan Ahmed

Better explanation than other guides, thanks brøther…
After watching this, I feel like buying him, but I'm mage main… 😂

Whynot
Участник
Whynot

Ffs, i have a habit of buying hero right before a new hero came out.
I JUST GOT HARITH WHICH I CANT EVEN USE FFFFFFFFFFFFFFFF

mk nxzzo
Участник
mk nxzzo

thx and nice video

nab nabest
Участник
nab nabest

Dang…..one punch man ml creativity max😂

Dhananjoy Mushahary
Участник
Dhananjoy Mushahary

What about an Argus guide

wpDiscuz