How to Solo Dominate your Lane! Helcurt In-Depth Guide

0e51dcf1e41bb88b622f643a4dbd1015 - How to Solo Dominate your Lane! Helcurt In-Depth Guide


Смотреть видео «How to Solo Dominate your Lane! Helcurt In-Depth Guide»
Автор видео: ProDaNTe

Комментарии

avatar
melford vallador
Участник
melford vallador

Martis

Jake Macion
Участник
Jake Macion

I like you videos cause you have an explanation!! Good job😀😀!!😀

Jake Macion
Участник
Jake Macion

I like you when buffing

Jayie Vinas
Участник
Jayie Vinas

What is the main item of hell to use and to build it early plss make a video!!

Jayie Vinas
Участник
Jayie Vinas

Ty for the epic video:)

Rogue ONE
Участник
Rogue ONE

2:35 helcurt from the enemy team will not be affected by the ultimate of other helcurt. 😂

John Ashlley Sumagui
Участник
John Ashlley Sumagui
after i watch this i go straight to mobile legends go classic picked helcurt used your strategy and god now im on a grind for rank using helcurt. this video just inspired me to play helcurt. and thanks to your build i experimented on helcurt on what build would be best depending on the enemy and ally team(if you wanna know the different builds reply here and il let you know) much love from the Philippines keep up the great content bruh… btw do you have a kagura guide video? pls i want it to be your video coz i… Читать далее »
Marion Gregorio
Участник
Marion Gregorio

Big help for beginners like me..simple and direct to the point this video.tnx sir.

Mike Acuin
Участник
Mike Acuin

I want to see helcurt counter he's counter like natalia

Dohming Thanga
Участник
Dohming Thanga

I really like your timing to attack… Nice bro

swarnam pillai
Участник
swarnam pillai

Like subscribe sharee …do more videos…plz sent argus or roger skin

swarnam pillai
Участник
swarnam pillai

My id-132824868 ..sent argus skin

Aidiel Ramdzan
Участник
Aidiel Ramdzan

I just buy helcurt and i dont know how to use it.i having difficulty to use it

Aj Jssim Aj
Участник
Aj Jssim Aj

I like the music and the tips. very helpful. I dont really spent money on mobile legends so i probobaly dont want an epic skin. just a basic skin or something (itll cost u less haha)

Wangdip Tamang
Участник
Wangdip Tamang

Shit day before yesterday I just bought helcurt as it was quite op for me but they nerfed his silence .is it effective ?

Malachi Lama
Участник
Malachi Lama

Its so amazing and i like your guide for helcurt good job prodante and helcurt is very op when late game thats all

Justine Goc-ong
Участник
Justine Goc-ong

THANKS FOR THIS NOW I KNOW WHAT IS THE MECHANICS
THANK YOU SO MUCH

:fake.Z4PNU

Tristan Sotto
Участник
Tristan Sotto

Helcurt is the best among the beast, i want to buy it soon. Thank you for the tips and guide 🙂

mije afiq
Участник
mije afiq

Great bro

Louii Delacruz
Участник
Louii Delacruz

nice tutorial👍😊

lll Joʜŋ Cʌʀɭ
Участник
lll Joʜŋ Cʌʀɭ

Useful vid. Thanks btw

123 Just 4 Fun
Участник
123 Just 4 Fun

Very helpful tips almost I get my savage but stole the f*cking Lancelot my last kill😂😂

You are using build from part 1?

kity kitkat
Участник
kity kitkat

Bam bam bam

Jhonluhan Con
Участник
Jhonluhan Con

Yeheyyy😍 i'm a helcurt player too😍 i love the way you ambush 😍 thank youu for the tutorial😍😍😍

John Martinez
Участник
John Martinez

I am collecting assasins in my team…and one of them in my list is helcurt because i think he can counter the new overpower incoming assasin(also) hero Hanzo…hanzo was a bad ass hero but i kinda dont like that hero and i really really looking for hero that can counter him..and that is helcurt..and tnx also for the guides bro it help me a lot in my gameplay…

jonathan sibog
Участник
jonathan sibog

im very very like tha mobile legend i wish ill get skin of healcurt tnx mobile legend bang bang

Rest Tingson
Участник
Rest Tingson

Helcurt skin
Name:base killer
Rank:master IV

ProDaNTe
Участник
ProDaNTe

Hey guys
I've decided to do a epic skin giveaway
all you have to do is like our video,
subscribe to our channel & comment down what you like about this video.
we'll review all comment.
winners will be announced in our community section so don't put your ID & ign

Chaitali Dam
Участник
Chaitali Dam

@6:58 Karrie- Jaw kill our tank
Jawhead- Okay

lmao xD

Chaitali Dam
Участник
Chaitali Dam

^_^♥️

Ronnie Silvestre
Участник
Ronnie Silvestre

How about lategame?

Johnjoseph Tungcul
Участник
Johnjoseph Tungcul

These video is really helpful as a beginner user of helcurt I'm having difficulty on using it so I'm glad that I watched this video cause I learn many things to improve my performance on using helcurt

somishang keishing
Участник
somishang keishing

I saw videos from YouTube. I decided to buy helcurt. After buying my helcurt is very weak. Can't even kill a tank (70 / 80 % live). I'm surprised. I feel like regretting now for buying helcurt of 32000 points. Now I'll try with your skill. Let me see how it work.

Jay Du Delrosario Du
Участник
Jay Du Delrosario Du

Subscribed💕

VoiD - Mobile Legends
Участник
VoiD - Mobile Legends

Ty so Prooooodante for this helcurt in depth guide…. I just bought helcurt btw

Argus Nicks
Участник
Argus Nicks

IGN: ArgusXforce
ID:300448007
Skin:argus light of dawn

wpDiscuz