Dominate With Cyclops After This Tutorial | Mobile Legends

0e51dcf1e41bb88b622f643a4dbd1015 - Dominate With Cyclops After This Tutorial | Mobile Legends


Смотреть видео «Dominate With Cyclops After This Tutorial | Mobile Legends»
Автор видео: Betosky

Комментарии

avatar
RK//ROYAL KH
Участник
RK//ROYAL KH

THE KING HAS RETURN!!

The Reader
Участник
The Reader

6:21 look at he's ult coldown
Cheater lmao

Oopsie Bitsie
Участник
Oopsie Bitsie

please nerf that person behind chou. he is too op.

marvin moi Atencio
Участник
marvin moi Atencio

Scars of time

Symon Gaming
Участник
Symon Gaming

Im gonna main cyclops again 😍

Aaron Bajar
Участник
Aaron Bajar

What is the title of the background music? Can anyone tell me? Thanks!

Shadow Regards
Участник
Shadow Regards

Pls use magic worship instead of the talent. With the new glowing wand it became immensely useful

Jack the jester
Участник
Jack the jester

This can only work if u have a team thats acts like the one in the vids

When i say "ill take the buff" BOOM they use retribution at the last second

"Request backup" Leaves me to die

kraii kraii taytay
Участник
kraii kraii taytay

So is it true that using magic penatration items on cyclops makes him stronger than using stuff like Holy crystal and blood wings

JNV 23
Участник
JNV 23

Will you help me get a skin of cyclops even just an exorcist? will you? It would be much appreciated and thankful

ID: 300135798(3900)

Malvin Augurius
Участник
Malvin Augurius
As a former chou tank user, i rly like to play with someone who can be tagged that does high early dmg like cyc, harley, harith, gussion, kagura and more. As long my damager doing well, initiate gank or war, is no prob for me, and that chou in the vid, rly demonstrate how satisfying a gameplay of trust, "I'm tank, U damage", even sacrifice sometime can be made XD, especially if Chou tag team win early game, it's getting hard cuz Chou tag will keep roam to hold enemy as long as they can while they winning on Economy… Читать далее »
Malvin Augurius
Участник
Malvin Augurius
Actually that Chou was so insane( I recommend play on 0.25x speed to see HOW WORTH IS MILISECOND IN THIS GAME XD ) First at 11:34, Kagura save him from Grock Ulti that suppose make Chou knocked up for a sec and Kagura can finish him turn out not and manage to escape.. HOWEVER!! INSTEAD ESCAPING CHOU try to PROVOKE Grock to release his skill 1 at 11:37—11:38. AND Perfectly done Chou to escape from Grock skill range then came back once again for do the third phase of skill 1 AOE Airbone on Grock cuz his skill 1 Immune… Читать далее »
Niki Camoro
Участник
Niki Camoro

That chou is a gof

Red
Участник
Red

Nice tutorial. Btw what's the music title beto?

re Rev
Участник
re Rev

mage user here this will help me a lot

Rafael Canillo
Участник
Rafael Canillo

What a bully

Hangler Gutierrez
Участник
Hangler Gutierrez

So you have 63 haters?? Hahaha I don't understand the dislike 😂 most be people you killed ahhahahaha

Betosky
Участник
Betosky

After I put a lot of hours and finished working on this video, the new patch was just released. So I guess the next Cyclops' video is going to be at full strength :]

Shashwat Rawat
Участник
Shashwat Rawat

what changes cyclops get. plz tell

Pokwang010
Участник
Pokwang010

Awesome!!!!!

Naiger
Участник
Naiger

Most dreamed chou players….open map and good rotation 😄

Btw, that's BGM remember me about Chrono Cross 😅

Emperor Scorpion
Участник
Emperor Scorpion

I bought S.A.B.E.R Exploder and i became good at cyclops I think you just need to buy it and you will be good at cyclops…

Free Account
Участник
Free Account

@Betosky, Hi Beto

Can you upload the latest builds for mages? It seems my current build isnt give much damage as before

Elton Paendong
Участник
Elton Paendong

what music?

Zeltux Gaming
Участник
Zeltux Gaming

Nice game Betosky.

Darwin Abalos
Участник
Darwin Abalos

Hi you video is cool I have a little request how to pro in ml

Northern Critter
Участник
Northern Critter

Wish my team were as responsive…

Random Guy
Участник
Random Guy

I want cyclopes to be revamped!

Chirantan Mukherjee
Участник
Chirantan Mukherjee

Woww. Build is almost same as mine, except the boot

Sulang Kiks
Участник
Sulang Kiks

GG chou

༄ӼΞNOLITӇ
Участник
༄ӼΞNOLITӇ

I dont know why im watching this haha Cyclops is easy to use lol

Miko Abaja
Участник
Miko Abaja

The legend has arrived! 🙏

BVC
Участник
BVC

my cyclops damage is a peanut………

K.D.
Участник
K.D.

I've forgotten watching your vids and now I come back, you've improved your English!😱😃😆

Reborn Sunny
Участник
Reborn Sunny

What is the music name pleaseeeee reply anyonee

ICreate
Участник
ICreate

What happened to your name beto?

Fuyu Michi
Участник
Fuyu Michi

Imagine Cyclops got rework since less people are using it~
RIP Betosky skills

KarLos Espina
Участник
KarLos Espina

I love cyc, he's my main, reached global 21 before, i have 4,300+ matches with Cyc. Whenever i use cyc, it activates the killer instinct in me

Mas Rifqi
Участник
Mas Rifqi

Chrono Cross — scar of time

btw that chou is insane

TOMIOKA ORCHID
Участник
TOMIOKA ORCHID

Bring back Cyclops!

Storming
Участник
Storming

You cant play like this in Turkey's meta. We have 3 mid meta in mythic rank every game.

freedom voice
Участник
freedom voice

why dont u play againts lemon bro,u re so pro

The Reader
Участник
The Reader

'bang bang'

wpDiscuz