Become Unstoppable With Esmeralda After This! (Sub On) | Mobile Legends

0e51dcf1e41bb88b622f643a4dbd1015 - Become Unstoppable With Esmeralda After This! (Sub On) | Mobile Legends


Смотреть видео «Become Unstoppable With Esmeralda After This! (Sub On) | Mobile Legends»
Автор видео: Betosky

Комментарии

avatar
Play Nine
Участник
Play Nine

Two Attack Mage Tank esmeralda

David Isar
Участник
David Isar

Hey man, i am new in this game and i saw this champion and i bought it, but i don't understand what kind of items i should buy

David Isar
Участник
David Isar

Can u tell me pls what item i should by while i am playing in a match

David Isar
Участник
David Isar

And btw, u are awesome man, i saw some other players playing with this hero but u are the king

Afnan NanNan
Участник
Afnan NanNan

0:29 what da thicc!??

Mario Raafat
Участник
Mario Raafat

Need pic for items that you used in the game

i hate snakeu
Участник
i hate snakeu

okay so i supposed to buy is lunox, then i saw this video and it convinced me to buy esmeralda.

The Fallen Naga
Участник
The Fallen Naga

I like how he said she does has a thick butt…

Jerome Kim
Участник
Jerome Kim

Are you Korean??? ㅋㅋㅋ

Abraham Garcia
Участник
Abraham Garcia

Filipino subtitle thank you beto ฅ'ω'ฅ

Kinny Kat1
Участник
Kinny Kat1

"ok, I was desperate"

Desperate for some thicc girl thighs? :3

Tyy
Участник
Tyy

i swear to god, i got 17/3/12 using ur way betosky! Thanks alot i used mage emblem as harley so that didn't workout really well so i change it as yours.

zen_ patata
Участник
zen_ patata

thickness and— cough lmao HAHAHAH

sana Singha
Участник
sana Singha

Hi

sana Singha
Участник
sana Singha

I want to say something

Nasher Franz Gutierrez
Участник
Nasher Franz Gutierrez

The more the thiccer the more you will get stronger

Betosky
Участник
Betosky

Use Esmeralda while you can!

Play Nine
Участник
Play Nine

Like esmeralda

Lⲁϩⲧ ⲓⲛsⲁиⲓⲧⲩツ
Участник
Lⲁϩⲧ ⲓⲛsⲁиⲓⲧⲩツ

Franco: *Pulls Esme(Beto)
Beto: oh, so you have chosen… *DEATH!!

Lⲁϩⲧ ⲓⲛsⲁиⲓⲧⲩツ
Участник
Lⲁϩⲧ ⲓⲛsⲁиⲓⲧⲩツ

8:57 THI-TANKY

Yugvijay
Участник
Yugvijay

Gg lol

persiaberlin
Участник
persiaberlin

Watching this bec i got her skin for free and now saving up for her.

off gun
Участник
off gun

ultra thicc🤣🤣

LinGAMING KH
Участник
LinGAMING KH

Why my Esmeralda is so noob 😢😢😢 how to pro 😒😒😒

Ray Yap
Участник
Ray Yap

When i play its feeding😂😂

X Mess
Участник
X Mess

GEE GEE!

Nixie Bo
Участник
Nixie Bo

I just bought esmeralda thank u for this

Xander Farrell
Участник
Xander Farrell

Is it worth it to still play ger now…??

Arya Bhowmick
Участник
Arya Bhowmick

what is da meanning of thicc???

Lonely Boy
Участник
Lonely Boy

Gg

Apple Tan
Участник
Apple Tan

lmao why is a ml video sponsored by a C.A.Ts game

ethan Sensie
Участник
ethan Sensie

This dvmb 4ss dont show what he build total fvcktard

wpDiscuz