Taptap Heroes — top 10 heroes!

0e51dcf1e41bb88b622f643a4dbd1015 - Taptap Heroes - top 10 heroes!


Смотреть видео «Taptap Heroes — top 10 heroes!»
Автор видео: Akari Plays Games

Комментарии

avatar
Batuhan Fatih Dündar
Участник
Batuhan Fatih Dündar

6star scarlet or 6star rlyeh pls answer it

Morgan Lekovic
Участник
Morgan Lekovic

wolnir or abyss lord as tank or both?

Morgan Lekovic
Участник
Morgan Lekovic

wolnir or abyss lord as tank or both?

Morgan Lekovic
Участник
Morgan Lekovic

wolnir or abyss lord as tank or both?

Unknown Bum
Участник
Unknown Bum

Is there a way I can contact with pictures? I want to know who to put in my team

M Radja Ibrahim
Участник
M Radja Ibrahim

Hei dude, how many money u spend to get vip? Wht are u vip level?

Arief T.
Участник
Arief T.

How to get one-star heroes?
Thanks

Sevan PW
Участник
Sevan PW

you should do more videos on taptap, really enjoying them!

Archie Sandever-fielder
Участник
Archie Sandever-fielder

Omg I was waiting for this video! ☺ thankyou

Shyann Chaplain
Участник
Shyann Chaplain

Should do a pvp/pve top hero’s, bc exdeath destory bosses!

Long Phạm
Участник
Long Phạm

lol top 4 heroes are ungettable (to me) =(((

Kacper Stadnik
Участник
Kacper Stadnik

Minotaur didn't make it to top 10? I'm actually suprised. He's almost impossible to kill with highest bulk in game and self heal + deals good damage

Noval _lee
Участник
Noval _lee

Makasih bang

HAZE
Участник
HAZE

i just got on my fourth ever miracle eye and got blood tooth is he good idk

P3RK4N
Участник
P3RK4N

I enjoyed video, 0 bullshit and full info

Max Mustermann
Участник
Max Mustermann

anyone could tell me the name of the 10 heroes?

Ryan Burke
Участник
Ryan Burke

Even though this is a pretty 'new' video, not much of this info is true for choosing the 'most powerful' team. There are only half of these choices that should be in the list. Ryleh, Nameless King, Monkey King, Verthandi and Saw Machine. Forest Healer = 2/10, Centaur = ~5/10, Luna = 4/10, Freya = 6/10, REAPER????? 0/10 Lmfao.

xinpatch hub
Участник
xinpatch hub

For now in 2019 my top 1 character is xexanoth

Richard Adriano
Участник
Richard Adriano

Guys im new in Taptap Heroes.. can i ask you guys if where do you find what will be the next event to our game Taptap? Im a newbie.. Hope you can help me guys.. BTW nice informations to the uploader of the video. 🖒

HT Cheah
Участник
HT Cheah

Hi, how is werewolf @6star? Is it worth to fuse as a "new player"?

Ho Phamngoc
Участник
Ho Phamngoc

Ai biet tao doi danh lay diem vinh du ko

freddy krueger
Участник
freddy krueger

My heroes is
1.minotaur 6str
2.aden 5str
3.tesla 6str
4.megaw 7str
5.phoenix 5str
6.hester 5str

Is that heroes ok idol .

Machinegun Kelly
Участник
Machinegun Kelly

whos the best healer? 6star megaw or 6star forest healer???

XxXBlizzardXxX
Участник
XxXBlizzardXxX

Plzzzzzzzzz give me some gemssss

wpDiscuz