🎿 DASH THROUGH TO SNOWS! | HEROES EVOLVED — APOLLO BUILD | RELENTLESS KILLER SKIN | RANKED GAMEPLAY

0e51dcf1e41bb88b622f643a4dbd1015 - 🎿 DASH THROUGH TO SNOWS! | HEROES EVOLVED - APOLLO BUILD | RELENTLESS KILLER SKIN | RANKED GAMEPLAY


Смотреть видео «🎿 DASH THROUGH TO SNOWS! | HEROES EVOLVED — APOLLO BUILD | RELENTLESS KILLER SKIN | RANKED GAMEPLAY»
Автор видео: Nixar

Комментарии

avatar
Marin
Участник
Marin

Nice video as always, bro.
First of all, merry christmas, Nixar and a happy new year to you and ur beloved ones.

Now lets talk abt vídeo:
Apollo is a great offtank full of mechanics, it's kinda hard to use him but when you got the moves, it's op.

Tks for bring this for us

Messi Reus
Участник
Messi Reus

Hi

xavier williams
Участник
xavier williams

Nice been trying Apollo thx nixar

Rasheed Bryden
Участник
Rasheed Bryden

when i first started playing the game apollo looked so scary and super difficult to play

Aldrych
Участник
Aldrych

dragos next

Shank HE
Участник
Shank HE

Nice one bro

CitizenHE
Участник
CitizenHE

The build improved but this is far from good Apollo gameplay. You use ulti mindlessly instead of using more ultis when you hit several people with 1st…

James Mclean Pulvera123
Участник
James Mclean Pulvera123

lotus next nixar

Axel Vito
Участник
Axel Vito

Lu Bu gameplay pls bro

Syahri Ibnu
Участник
Syahri Ibnu

I think you must make content about "How must you do if meet apollo"..😂😂.. Apollo is F*** hero after Ares.

Doge Playz
Участник
Doge Playz

Why do u people hate the sun so much 😂😂🤣🤣

Haru
Участник
Haru

If I have that good of a ping, I would main Apollo. Always win if I play Apollo with 60-70ms no lag delay

Andres Serna
Участник
Andres Serna

Feliz navidad nixar y gracias por alegrarnos con estos gameplays

Yosafat Theo
Участник
Yosafat Theo

Nixar i want to see u use a minos, would u like upload when u use minos ??

Agm 66
Участник
Agm 66

Next season or season 9 get a crown . I know u pro players , couse in game i follow u and u follow me one more can u party whit me?

Agm 66
Участник
Agm 66

Best solo players , good luck

Tô Base
Участник
Tô Base

HO HO HO MERRY CHRISTMAS 🎁

Gustavo Moraes
Участник
Gustavo Moraes

Átila Build

pro gamer
Участник
pro gamer

What name is music

Muhammad Herdiansyah
Участник
Muhammad Herdiansyah

i usually play hit n run and use ult to clear wave. really fun playing this hero 👌

Raghu Star
Участник
Raghu Star

Should learn him… Stuck in electrum2.. D

Magnolia Luff
Участник
Magnolia Luff

Meh ,dude, u cant play apollo🤨

Choo Charming
Участник
Choo Charming

i think only me know about these timing.. hahaha absolutely most people play apollo already know.. by the way good sharing.. you must know between ultimate and second skill cd to perfectly using it..

Salam Al Safeer
Участник
Salam Al Safeer

😍😍😍😍😍😍

Александр Сергеевич
Участник
Александр Сергеевич

Ещё раз убедился рак на аполо))

A I Z E Nキラー
Участник
A I Z E Nキラー

Scarlett build plz

Nixar
Участник
Nixar

Glyphs: Miser (Major) + Opressor + Back and forth

Jewels:

Red: Health

Blue: Defence/Barrier — Preferably Defence~

Green: Speed Demon

Hey guys just thought from now on if im free i'll include the Jewels and Glyphs as well 🙂 Thanks for your support always!! 😀

Merry Christmas Guys! Livestream coming soon 🙂 🎄

HSHroyalNloyal
Участник
HSHroyalNloyal

Hi Nixar. Mind to answer my question. What recorder that you currently use? It's for Android.

Miguel Torrez
Участник
Miguel Torrez

Te falta aun

Kingi Mcgregor
Участник
Kingi Mcgregor

We need to see a game where you have lost pls no lairs

SirRockz
Участник
SirRockz

ดีจ้า มีคนไทยมั้ย ^^

GODAR
Участник
GODAR

Haha ez noob. Dat micro control HAHAHAH

Thunder Drastic
Участник
Thunder Drastic

bro are you pinoy?

Carlos Almonte
Участник
Carlos Almonte

In which server do u play?

wpDiscuz